Weer terug naar Bilbao - Reisverslag uit Houten, Nederland van Marten Kramer - WaarBenJij.nu Weer terug naar Bilbao - Reisverslag uit Houten, Nederland van Marten Kramer - WaarBenJij.nu

Weer terug naar Bilbao

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marten

01 Mei 2011 | Nederland, Houten

Morgen vlieg ik weer naar Bilbao om vandaar de tocht die ik vorig jaar in Bilbao heb afgebroken weer een stukje voort te zetten. Even een weekje eruit en kijken of ik in een week van Bilbao naar Santander kan lopen. De route is weer de Camino Norte die via de kust van Baskenland, Asturie en Cantabrie naar Galicie voert en daar eindigt in Santiago de Compostella. Vorig jaar was ik in gezelschap van Menno. Deze keer reis ik alleen. Tot later.

  • 03 Mei 2011 - 12:56

    Nynke:

    Ha Marten,

    Wat een bofkont, op stap in een mooie omgeving en op een uitdagend traject.
    De ontmoeting met jezelf en anderen zullen je voldoende stof tot overdenking geven.
    Geniet ervan!
    Groeten uit een nog steeds zonoverladen Houten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marten

Wandelen in Spanje over oude pelgrimswegen

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 21019

Voorgaande reizen:

25 Maart 2019 - 31 Mei 2019

De Camino de la Plata in 2019

05 Mei 2010 - 15 Mei 2010

Een andere route naar Santiago de Compostella

12 Mei 2008 - 21 Juni 2008

Op weg naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: