Over de helft en eindelijk beter weer - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Marten Kramer - WaarBenJij.nu Over de helft en eindelijk beter weer - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Marten Kramer - WaarBenJij.nu

Over de helft en eindelijk beter weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marten

03 Juni 2008 | Spanje, Sahagún

Vanmorgen om 9.15 u in een bar in Ledigos met Thomas en Sabine (andere Sabine)- een echtpaar uit Duitsland die ik regelmatig tegenkom - stil gestaan bij het feit dat we over de helft zijn. Op dat moment nog 392 km te gaan van de 788. Inmiddels ben ik in een refugio in Sahagun en vanaf hier is nog 375 km. Het is half drie geweest en heb vandaag iets meer dan 20 km gelopen. Het ging goed vandaag. Eindelijk is het weer ook wat mooier geworden. Lekker in de zon - die af en toe achter de wolken verdwijnt zodat het niet al te heet wordt. In een apart bericht zal ik nog een terugblik geven op de afgelopen week. Sahagun ligt overigens ongeveer 60 km ten oosten van Leon. Leon is de volgende grote stad waar ik een dag rust wil gaan nemen zodat mijn voeten weer een beetje bij kunnen komen. Ik verwacht daar vrijdag aan te komen dus met ongeveer 20 km per dag. Even geen grote etappes tussendoor. De dorpjes liggen hier over het algemeen niet zo dik gezaaid. Het is dus een beetje uitkienen met de mogelijkheden te overnachten en boodschappen te doen.
Bedankt voor de reacties zover en blijf reageren. Ondertussen loop ik gewoon door naar Santiago.

• 04 Juni 2008 - 07:30

Robbert:

Over de helft, knap gedaan! Leuk je verhalen te lezen en een indruk te krijgen van je onderneming. Groeten vanuit het Amersfoortse en blijf naar je voeten luisteren :-)

• 04 Juni 2008 - 12:38

Giena:

Op de kaart houden we alles bij maar een goed overzicht hebben we niet. De helft zit er al op. Gefeliciteerd. 375 km dat is te overzien. Ga zo door en we blijven je volgen.