Het is bijna gedaan - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Marten Kramer - WaarBenJij.nu Het is bijna gedaan - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Marten Kramer - WaarBenJij.nu

Het is bijna gedaan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marten

14 Juni 2008 | Spanje, Sarria

Even een kort bericht om te vertellen dat het nu toch wel erg hard gaat.Ik ben inmiddels in Sarria en nog 118 km van Santiago verwijderd. Dat zijn nog 5 dagen lopen. Apart zal ik nog even een bericht tussenvoegen met de belevenissen van de afgelopen dagen na mijn laatste bericht uit Astorga. Ik moet zeggen dat nu ook wel het gevoel heb dat mijn Camino bijna afgelopen is. Afgelopen nacht in een refugio in Fonfria doorgebracht. Daar met een aantal -oude bekenden -gesproken (Karen, Wolfgang, Joel ) en iedereen had nu zoiets van snel naar Santiago. Gevraagd naar een specifieke gebeurtenis was het meestal toch dat we gisteren de laatste bergen gedaan hebben en daarna veel afdalingen krijgen. De zware stukken hebben we gehad.
Eerst nog wel even die kilometers lopen natuurlijk.

Bedankt voor alle reacties die ik weer mocht ontvangen.

• 15 Juni 2008 - 13:16

Fam. Lambermont:

Wat een geweldige prestatie, Marten! Je bent een echte doorzetter.Nog fff en je bent weer thuis.Wat ook weer best wennen zal zijn na zoveel ervaringen. Sterkte met het laatste endje.We verwachten je moe,heelhuids en gelukkig terug op "het erf".

• 15 Juni 2008 - 14:11

Lies-Jan:

Hoi Marten,

Even doorgelezen wat jij afgelopen maand hebt beleefd. Een feest van herkenning die plaatsen. Wat gaat dat snel, je hebt het tempo er aardig inzitten. Santiago, here I come. Geniet van de laatste etappes!

Groet, Lies-Jan